خواهر گلم خواهر گلم ، تا این لحظه: 26 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
للیللی، تا این لحظه: 25 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

🌠سیاره

سه شنبه بیست و نهم تیر

۲۸ مرداد عروسی پسر عمه بزرگمه و من و خواهری از الان در تب و تاب خریدیم دیروز رفتیم زیست خاور و دو تا پیراهن خریدیم ...از اون جایی که پرو نداشت اومدیم خونه و پوشیدیم که واقعا عالی بود ... امروز خواهری کلاس داره و ممکنه منم باهاش برم.
29 تير 1395

جمعه بیست و پنج تیر

این دوهفته و دوتا شنبه کلاسنخواهم داشت  اما از دیروز ،دیروز خواهری کنکور داشت و منم اخرین جلسه مستر کلاسم رو گذروندم و کلی عکس با خانوم نوایی گرفتیم و... اما دیشب رفتیم خونه پدربزرگم .انقدر ترافیک بود ساعت ۱۱ رسیدیم که خوشبختانه خواب نبودند .بعد از سه هفته میدیدیمش خیلی ضعیف شده اما همین بودنش دلگرمیه ....
26 تير 1395

پنج شنبه

امروز از ساعت هشت و نیم رفتم جهاد دانشگاهی تا ساعت پنج بعدازظهر...خیلی خسته شدم اما در مجموع چیزای مفیدی یاد گرفتم ... فردا هم باید از ده تا یک برم.
24 تير 1395

شب سه شنبه ۲۲تیر

دیشب رفتیم بیرون غذا برداشته بودیم ،بابام سوال نکرد کجا بریم یه دفعه دیدیم داره میره سمت کوهسنگی که ما گفتیم بریم طرقبه .بابام هم موافقت کرد و گفت فوقش یه تخت اجاره میکنیم .هیچ رستورانی نبود که تخت اجاره بده و همه میگفتن با غذا....تا بالاخره تصمیم گرفتیم یه جا وایستیم و بابام سوال کرد گفت میشه بیست تومن ،بابلم گفت به صرفست که شام رو از اینجا بگیریم و دیزی سفارش دادیم ..عالی بود طعم خیلی خوبی داشت ...شب خوبی بود خداکنه هیچ گرسنه ای نباشه و همه شادباشن ...
23 تير 1395

سه شنبه

دیشب کلاس داشتم خیابون راهنمایی ،به خاطر اتش سوزی برج سلمان ترافیک شدیدی بود ،در کل تمرین خوبی بود و باز پنج شنبه صبح هم باید بریم واسه تمرین ...خیلی فشرده شده همه چیز. پ.ن :جمعه هم کنکور داره خواهری .
22 تير 1395

دوشنبه ۲۱ ام

دیروز ظهر نرفتیم شاندیز .... به جای اون بعدازظهر رفتیم خیاطی واسه اندازه گیری که متاسفانه اونم خانومش نبود و فقط پارچه ها رو دادیم به خیاط.اما متاسفانه اونم کم بود و مجبور شدیم بریم بخریم از سرش که متاسفانه اونم نبود،اما به جاش یه رنگ دیگه قراره بخریم ...خداکنه این دوختن لباس بعد از سالیان سال خوب پیش بره .اخه ما معمولا لباس رو نمیدوزیم و حاضری از بازار میخریم . بعد از پارچه فروشی رفتیم مغازه دوست بابام واسه دیدن پارچه های چادری و مقنعه و...خواهرم یه مدل چادر سرش کرد منم همینطور دیدم خانم خیاط بیش از حد مهربونه و لبخند بیش از حدی میزد ،اخر که داشتیم می اومدیم از مامانم ضماره خونه رو خواست ،نمیدونم این بیست تیر چه حکمتی داره !!! اما امر...
21 تير 1395

۲۰تیر یکساله شد

امروز یه سال از اون روز مزخرف میگذره روزی که اخرین نفر با اصرار بابام اومد و من و تمام افکارم عوض کرد نسبت به آدمای این دنیا و این روزگار ،روزگاری که همه آدماش عوض شدن و دروغ تو خونِشون جا خوش کرده ،روزی که شک هم به تمام خصوصیاتم اضافه شد .خوشحالم که همه اون اتفاقات تموم شد و خدا باز هم تو تموم این لحظات تنهام نذاشت ...از دروغ متنفرم ....
20 تير 1395

یه شنبه ۲۰تیر

امروز متاسفانه نماز صبحم قضا شد ....خیلی ناراحت شدم .ان شالله دیگه اتفاق نیفته .... امروز ظهر قراره بریم شاندیز باغ داییم واسه ناهار و جمع کردن البالو و گیلاس و خوشحالم بابت گرفتن عکس از مناظر زیبای اونجا با خواهری .... پ.ن :دیشب ساعت دوازده بود که نمراتمون اعلام شد اونم توسط معلم تو تلگرام ،خوشحال شدیم خییییلی به خاطر این که نتیجه هفت روز مطالعه البته نه پیوسته اونم روزی سه ساعت رو گرفتیم خواهری ۹۸و من ۹۶  شدم و معلم خیلی ازمون تعریف کرد و من خوشحال شدم از این اتفاق ...خداجون شکرت.

شنبه نوزده ۲

امروز تا ساعت هشت تمرین میکردیم ،اومدم خونه دیدم خواهری گلم خوابه .روزایی که من خونه نباشم اونم ناراحتِ؛منم که حسابی دلم تنگ شده براش . پنج شنبه و جمعه استاد نوایی قراره بیاد واسه ارتقا ما توی ساز و نحوه صدادهی و ...
19 تير 1395

شنبه نوزده تیر

￿ امروز اول هفته ی سحر خیز بودن من و خواهری بود ،مثل دو تا دختر خوب پشم شیطون کور ساعت چهار بیدار شدیم اخه دیشب ساعت ده خوابیدیم . اما متاسفانه الان حالم خوب نیست ابریزش بینی کلافم کرده .... خدا کنه زود خوب شم. امروز کلاس دارم جلسه دومه .هفته قبل بخاطر امتحان نرفتم .... دیروز رفتیم الماس شرق واسه خرید چادر ،فروشنده کلی تعریف و تمجید کرد از من و خواهری و اینکه تو زمونه الان دختر چادری کمه و از این حرفا ...